Persoonlijke support van
een team dat voor u klaar staat
Onze technologie komt met een fantastisch team. Want de support die u krijgt bij een kassasysteem is wat ons betreft net zo belangrijk als de software.
Gebruiker van Gummi Boutique
"William is de beste tech support waar ik ooit contact mee heb gehad (hij heeft ons meerdere keren geholpen). Geef hem alsjeblieft een bonus en een promotie."
Gebruiker van Goodfeet
"Vanessa was heel behulpzaam en heeft veel tijd en moeite gestoken in het vinden van een oplossing voor m'n probleem. Ze werkte goed samen om erachter te komen wat de beste oplossing was voor mijn situatie. A++"
Gebruiker van Snowfit
"Tatiana loste niet alleen het probleem snel op, maar wees me ook op andere manieren om producten te uploaden die mijn leven zoveel makkelijker gaan maken in de toekomst. Eersteklas service 10/10."
Onze hoogste prioriteit:
u draaiende krijgen.
Onze software staat bekend om het gebruiksgemak, maar zoals met ieder nieuw systeem valt er een heleboel te leren en ontdekken. We bieden virtuele groepstrainingen aan én een persoonlijke onboarding om u alle ins and outs te leren en al uw vragen te beantwoorden.
Er staat altijd een expert
klaar om u te helpen.
Een product is zo krachtig als de support die erachter zit. Ons team staat 24/7 voor u klaar, en hangt niet op totdat het probleem is opgelost.
Verwacht regelmatige
check-ins.
We willen het beste voor u! We lanceren regelmatig nieuwe tools en functionaliteiten, en ons customer success team zorgt ervoor dat u op de hoogte blijft van deze laatste ontwikkelingen.