Orderlord

Orderlord

Integraties Orderlord
Compatibel met:
  • Lightspeed Restaurant POS (L-Series)
  • Screenshot

    • Orderlord
  • Video

Orderlord

“Maak van uw bezorgingen in een betrouwbare service!”

Uitgebreide omschrijving

Een oplossing voor restaurant(ketens) voor het beheren van bezorgingen, het volgen van bestellingen en bezorgers – terwijl u uw klanten een duidelijke bezorgervaring levert. Orderlord zorgt dat er meer klanten bij u terug komen door ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk bestellingen laat zijn. Verbeter uw loyaliteit dankzij een consitente service en verhoog uw hoeveelheid orders door middel van een geweldige ervaring voor uw klanten.

Wat is orderlord?

Orderlord helpt restaurants om volledige controle te krijgen over hun bezorgservice. De oplossing verbetert de betrouwbaarheid van de bezorging, geeft een boost aan de klantervaring en door een efficiënter proces worden de kosten verlaagd. U heeft de optie om bestellingen te volgen en real time updates te krijgen over de bestelling; voor zowel uw team als uw klanten. Zo kunt u uw merk een boost geven, verlate bezorgingen verminderen en de hoeveelheid orders verhogen. De oplossing bestaat uit drie onderdelen, één voor elke stap in het bezorgingsproces.

Dashboard

Een overzicht van al uw orders – vanuit mobiel, desktop, app en platformen – op één plek met alle informatie die nodig is om betere keuzes te maken wat betreft routing en dispatching. Optimaliseer bezorgroutes en verzeker dat elke order op tijd bij uw klant terecht komt, inclusief uitgebreide status updates.

Bezorger app

Uw bezorgers krijgen alle informatie die zij nodig hebben over elke bestelling tijdens hun bezorging. Met de app kunnen ze de snelste route naar de klant vinden en kunnen ze met één klik contact opnemen met de klant.

Bestellingen volgen

Klanten krijgen een bericht met een link waarmee ze de status van hun bestelling kunnen checken terwijl ze wachten. De automatische updates informeren ze van elke verandering in de status van de bestelling, zo is er geen reden om het restaurant te bellen.

Hoe werkt het?

    • Uw orders op één plek: Zie alle orders die binnenkomen op één dashboard.
    • Plan & Verzend: Maak een efficiënte planning op basis van locatie, bezorgtijd en de beschikbaarheid van uw bezorgers.
    • Volg & Update: Een real-time overzicht met automatische berichtgeving houdt uw klanten up-to-date en tevreden.
    • Analyseer & Verbeter: Gebruik onze analytics om kansen en mogelijke knelpunten te identificeren; van uw bezorgingen en het team.

Recensie
“Met 23 restaurants, meer dan 40 bezorgers en 500+ bestellingen per dag moeten we altijd up-to-date en in controle blijven. Orderlord helpt ons op hoog niveau te blijven presteren, zodat onze klanten tevreden blijven. Dat is wat voor ons belangrijk is.

-Tanja Paun, CEO CSA Happy Home Delivery

 

Informeer bij de Integratie partner naar de maandelijkse kosten.

Categorie:
Loyaliteit, Online bestellen
Product:
Restaurant