Maks - Klantenloyaliteit
-
Screenshots
Maks Klantenloyaliteit
- Creëer uw eigen ‘branded’ loyaliteitsprogramma
- Beloon uw klanten voor de omzet die ze brengen
- Creëer een klantendatabase voor diverse e-mailmarketing mogelijkheden
“Het klantenkaartprogramma van MAKS kan 20% meer omzet op gaan leveren bij met name uw bestaande klanten. Dit is een stuk goedkoper dan behalen van hetzelfde resultaat bij nieuwe klanten.”
Belangrijke features
De integratie van ons loyaliteitsprogramma levert een enorme tijdsbesparing op in het bedienen van uw klanten. En zal uiteindelijk leiden tot beter resultaat in de omzet. En daarmee de winst van uw bedrijf.
Door de integratie in het Lightspeed transactieproces is ons programma het gemakkelijkste professionele klantenkaartprogramma wat momenteel verkrijgbaar is.
Uitgebreide beschrijving
MAKS levert wat wij noemen ‘branded loyalty’. We helpen u met het opzetten van een klantenkaart/loyaliteitsprogramma in de eigen huisstijl. U gaat uw klanten belonen met een passend programma. Klanten die meedoen aan uw programma kunnen vervolgens eenvoudig benaderd worden door middel van verschillende (automatische) mailings. Eén van de mailings die we voor u inrichten is de automatische verjaardagmail.
Als u een nieuwe verkoop opstart met de Lightspeed kassa kan u een klant koppelen. Het bestelde bedrag wordt vervolgens automatisch omgezet in spaarpunten. Deze punten kunnen bij een volgende verkoop door die klant ingeleverd worden voor korting of gratis producten. Het programma werkt dus volledig binnen de verkoop-flow van de Lightspeed kassa.
Door spaarpunten te geven aan uw klanten, bereidt u bij iedere verkoop een nieuwe verkoop voor. De klanten komen vaker terug om hun spaarpunten in te leveren. Dat is de reden dat wij stellen dat het minder duur is om uw omzet met 20% te verhogen bij uw bestaande klanten, dan het creëren van dezelfde omzetstijging door nieuwe klanten. Tevreden vaste klanten worden ambassadeurs. En ambassadeurs creëren uiteindelijk nieuwe klanten.
Over ons als partner
Wij vragen altijd aan onze klanten wat ze van ons vinden. Het moet gek lopen als daar niet uit springt dat we oprecht betrokken zijn. Het is geen toeval dat MAKS werkt voor zelfstandige retailers. Bijna iedereen bij MAKS komt uit die hoek of heeft er een band mee. Het is ons een oprecht genoegen om retailers te helpen. Dat is waar we het allemaal voor doen.
Ook een terugkerend element in de feedback: we leveren goed werk. Er zijn de laatste jaren veel prijsvechters op de loyalty-markt gekomen. Wij zijn ook niet de duurste, maar de focus ligt op kwaliteit. Onze unieke klanten- en cadeaukaarten zijn toegespitst op maximaal gemak en maximale opbrengsten. 100% ondernemersvriendelijk – dat is het motto van MAKS.
Tenslotte: MAKS is zeer benaderbaar. Geen moeilijke procedures, gewoon een belletje of mailtje naar uw vaste contactpersoon en wij lossen het op. Kaarten bestellen, een snelle vraag over iets technisch – binnen een minuut richt u zich weer op uw ‘core business’ en zorgen wij voor de rest. Geen gedoe, gewoon al 10 jaar topkwaliteit en plezier in het werk. Dat is MAKS.
- Categorie:
- Loyaliteit
- Product:
- Retail